زنرگی نامه بازیکن مسلمان رئال مادرید
تاريخ : شنبه 2 دی 1391برچسب:زندگی نامه اوزیل,رئال مادرید, | 16:8 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مسعود اوزیل ، در سال ۱۹۸۸ در گلزن کرشن ، شهری که رائول گونزالس در آن بازی می کند متولد شد ، والدینش مهاجرانی از دورک ، در استان زونگولداک ترکیه بودند . اجداد او در دهه ۶۰ به آلمان آمدند چرا که در آن زمان ، کشور آلمان ، احتیاج به کارگران خارجی داشت . دو نسل بعد ، مسعود در بولمک رشد یافت و پدرش مصطفی نیز در کارخانه سنگ مرمر کار می کرد . مادرش ،گلی زار اهل تونس بود و فرزندان این زوج هم مطلع ، نسه ، دویگو و مسعود بودند که آخری فقط یک رویا داشت : تبدیل شدن به زیدان .
تفریح اول او پس از فوتبال ، خواندن قران است و پس از آن گوش دادن به آهنگهای رپ که آن را در تضاد با دینش اسلام نمی داند . او با جان دلای ، رپر معروف رفاقت دیرینه ای دارد .
در ماه های گذشته شایعه پردازان به خاطر رابطه اش با خواهر خواننده معروف سارا کونور ، او را زیاد مورد توجه قرار می دادند اما آخرین با آنا ماریا لاگربلوم دوست شده است که به تازگی با یک بچه هشت ساله از پکا لاگربلوم طلاق گرفته است . آنا ماریا که سابقه دوستی با لودویچ مگنین ، بازیکن دیگر را هم دارد ، از اواخر
۲۰۰۹ با اوزیل دوست شده و رابطه این دو آن قدر عمیق است که آنا ماریا به اسلام گرویده و حتی نامش را به ملک (به معنی فرشته) تغییر داده است . قرار بود که پس از جام جهانی با همدیگر ازدواج کنند اما آنا ماریا فعلا در گیر و دار مسائل طلاقش به سر می برد .
بخش عمده ای از زندگی او در سالهای اخیر متعلق به وردربرمن بوده است . جایی که در آن جا به موفقیتهای زیادی دست یافت . البته راه درازی تا رسیدن به اوج پیش رو داشت . اولین تیم او وستفالیا
۰۴ بود که تیمی محلی در منطقه شالکه است ، پس از آن به تیم شالکه ۰۴ ملحق شد . اولین بازیش برای این تیم را در ۱۷ سالگی انجام داد و به یکی از پدیده های تیمش مبدل شد . در دومین فصل مورد اعتماد اسلومکا ، مربی جدید تیم قرار نداشت . پدر اوزیل از این وضعیت خسته شد پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد یک میلیون یورویی توسط شالکه ، پسرش را راهی وردربرمنی کرد که به دنبال جانشینی برای دیگو بود . بازیکن برزیلی به یووه رفت و اوزیل با ۴٫۵ میلیون یورو به وردربرمن رفت تا ناجی این تیم باشد .
درخشش او در تیم زیر
۲۱ سال آلمان و همین طور وردربرمن نگاه یواخیم لوو را به او جلب کرد تا در غیاب بالاک در جام جهانی به این جوان ۲۱ ساله بازی دهد و البته خوب هم جواب داد .
اسطوره ی اوزیل ، زیدان است و حالا باید دید که آیا او می تواند زیدانی دیگر در رئال مادرید باشد یا خیر …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ